...Met onze
woningverzekering

Beter bekend als “CDA Home Elite”

Uw huis is niet enkel uw erfenis, het is bovenal uw “cocon”, uw “thuis”, de plaats waar u graag naartoe gaat om uw familie en uw herinneringen te koesteren. Een ongeluk kan helaas alles veranderen…

Op dat moment heeft u optimale dekking nodig en wij zullen altijd voor u klaar staan. Dankzij onze 24/7 bijstand wordt u onmiddellijk opgevangen en bijgestaan bij een ongeval.

Bereken Kapitaal scroll
Bereken Kapitaal App
Bereken Premie Woning
Maak een afspraak

CDA Home Elite

Met CDA Home Elite krijgt u alle dekkingen die u nodig heeft voor uw gezin:
– Woonverzekering
– Rechtsbijstand woning
– Telefonische bijstand
– 24/24 uur bijstand voor goederen en personen
– Persoonlijke aansprakelijkheidsverzekering
– Verzekering voor huishoudelijk personeel

CDA Home Elite is onze eigen verzekering, wij berekenen de te verzekeren waarde van uw huis op basis van onze SARP. Zodra de SARP is toegepast garanderen wij de herbouwwaarde van uw huis.

CDA VERZEKERINGEN WERKT MET EIGEN ADVISEURS...

Zij komen op uw verzoek bij u thuis om uw verzekeringsbehoeften te bespreken en de verschillende dekkingsmogelijkheden met u na te gaan. Wilt u uw zonnepanelen of uw zwembad meeverzekeren? Dankzij onze adviseurs, die uw contract stap voor stap met u doornemen, bent u zeker van de juiste dekking tegen de beste prijs.

CDA verkiest een persoonlijk, snel en efficiënt contact en dienstverlening. U kan telefonisch contact met ons opnemen, naar onze kantoren komen of inloggen op “My CDA”, ons online platform. Als u zelf de berekening van uw eigendom wenst uit te voeren kunnen wij u onze berekeningsinstrumenten bezorgen om uw werk te vergemakkelijken.

EEN KORTING VAN 20%

Bij CDA bieden wij u een korting van 20% op uw eerste woningverzekeringspremie. Dat is onze manier om u welkom te heten bij onze medewerkers.

In de daaropvolgende jaren profiteert u van de herverdeling van onze winst in de vorm van een korting. Deze bedraagt momenteel 27% van de nettopremie van het vorige woningjaar en wordt dus afgetrokken van uw nieuwe premie.

CDA-Assurances-Verzekeringen
De korting ontvangt u tijdens de hele duur van uw woningverzekeringscontract. En dat is wat CDA tot een uniek bedrijf in de verzekeringsbranche maakt.

Stel ons voor aan een nieuwe klant...

Verder kan u ook peter worden van een of meer nieuwe woningverzekeringsklanten. Stel ons voor en ook deze persoon zal in de watten worden gelegd. Als dank ontvangt u voor elke nieuwe klant
50 euro peterschapsbonus.