...MET ONZE TIJDELIJKE OVERLIJDENSVERZEKERING
MET DEKKING KANKER

Meer gemoedsrust voor slechts een paar euro per maand.

Volgens recent onderzoek van een grote Belgische verzekeraar is slechts één op de tien huishoudens verzekerd tegen de financiële gevolgen van het overlijden van een gezinslid, en dit ondanks het feit dat meer dan 50% van de Belgen zich bewust is van de financiële problemen die met de dood gepaard gaan.

Wat een vreemde paradox!

De Belg is perfect gedekt voor zijn auto, zijn huis of zijn bedrijf, maar verzekert de toekomst van zijn gezinsleden niet … Voor velen blijft dit onderwerp taboe. Denkt u ook dat dit niet het juiste moment is om erover te praten of dat het geen prioriteit is?

Dit zal het nooit zijn tot het te laat is!

Maak een afspraak
Familie

Denk erom:

Wij zijn er vandaag bij CDA van overtuigd dat wij u voor slechts enkele euro’s per maand welverdiende gemoedsrust kunnen bieden.

Daarom hebben wij voor u en uw gezinsleden een verzekering geselecteerd die u beschermt tegen de financiële gevolgen van het plotseling overlijden van een dierbare.

Deze nieuwe verzekering dekt niet alleen de kosten na een overlijden, maar helpt u ook financieel als een van uw gezinsleden door kanker wordt getroffen. Deze dekking is nuttig omdat zelfs de beste ziekenfondsverzekering of hospitalisatieverzekering niet alle kosten terugbetaalt.

OVERLIJDENSRISICOVERZEKERING...

• Wat in geval van overlijden?
  • Hoe zit het met de toekomst van de kinderen?
  • Hoe komt u rond als u te maken krijgt met het verlies van een partner en één van de inkomens wegvalt?

Wij hebben een deel van de oplossing! Vanaf €11,- per maand kunt u ervoor zorgen dat uw gezin niet in de problemen geraakt.

Interesse? Wilt u meer informatie?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen of een afspraak te maken met een van onze adviseurs om uw financiële behoeften te berekenen.

OVERLIJDENSRISICO-
VERZEKERING
...

• Wat in geval van overlijden?
  • Hoe zit het met de toekomst van de kinderen?

Interesse? Wilt u meer informatie?