...MET ONZE OVERLIJDENSVERZEKERING MET DEKKING KANKER

Meer gemoedsrust voor maar een paar euro per maand.

Volgens een recente studie van een grote Belgische verzekeraar is slechts één op de tien huishoudens verzekerd tegen de financiële gevolgen van het overlijden van een dierbare. Dit ondanks het feit dat meer dan 50% van de Belgen zich bewust is van de financiële problemen die met de dood gepaard gaan.

Wat een vreemde paradox!

Belgen zijn perfect gedekt voor hun auto, hun huis of hun bedrijf, maar de toekomst van hun geliefden verzekeren ze dan weer niet … Voor velen blijft dit onderwerp taboe. Denkt u ook dat dit niet het juiste moment is om erover te praten of dat het geen prioriteit is?

Wacht niet tot het te laat is …

Familie

Denk eraan:

Vandaag zijn wij er bij CDA van overtuigd dat wij u voor een paar euro per maand welverdiende gemoedsrust kunnen bieden!

Wij hebben daarom voor u en uw dierbaren een verzekeringspolis uitgezocht die u beschermt tegen de financiële gevolgen van het plotselinge overlijden van een dierbare.

Die nieuwe verzekering dekt niet alleen de kosten na een overlijden, maar helpt u ook financieel als een van uw familieleden getroffen wordt door kanker. Deze dekking is nuttig omdat zelfs de beste ziekenfondsverzekering of hospitalisatieverzekering niet alle kosten vergoedt.

TIJDELIJKE OVERLIJDENSRISICOVERZEKERING...

• Wat in geval van een overlijden?
  • Hoe zit het met de toekomst van de kinderen?
  • Hoe komt u rond als u te maken krijgt met het verlies van een geliefde en een van de inkomens wegvalt?

Wij hebben een deel van de oplossing! Vanaf €11 per maand kan u uw gezin problemen besparen.

Interesse? Wenst u meer informatie?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen of een afspraak te maken met een van onze adviseurs om uw financiële behoeften te berekenen.

OVERLIJDENSRISICO-
VERZEKERING
...

• Wat in geval van overlijden?
  • Hoe zit het met de toekomst van de kinderen?
  • Hoe komt u rond als u te maken krijgt met het verlies van een partner en één van de inkomens wegvalt?

Wij hebben een deel van de oplossing! Vanaf €11,- per maand kunt u ervoor zorgen dat uw gezin niet in de problemen geraakt.

Interesse? Wilt u meer informatie?