...MET ONZE MOBILITEITSVERZEKERING

Met onze verschillende mogelijke formules bieden wij hoofdzakelijk twee producten aan: CDA CAR en CDA Miles, aangepast aan uw gebruik.

Bereken hieronder wat het beste bij u past en aarzel niet om contact met ons op te nemen of een afspraak te maken om u te laten adviseren op basis van uw behoeften.

CDA CAR

CDA Car is onze autoverzekering speciaal ontworpen voor mensen die veel rijden, om u zorgeloos te laten rondrijden. Een autoverzekering omvat altijd verschillende waarborgen, waaronder de verplichte Burgerlijke Aansprakelijkheidsverzekering. U kan ook kiezen voor de volgende dekkingen:
  • Rechtsbijstand

• Persoonsbijstand

• Een Kleine Omnium inclusief
    • Brand
    • Diefstal
    • Glasbreuk
    • Natuurkrachten en schade door zwerfdieren

• De Omnium Plus inclusief

• De waarborgen van de Kleine Omnium

• Totaalverlies

• De Full Omnium inclusief
    • De waarborgen van de Kleine Omnium
    • Vandalisme
    • Materiële schade

CDA MILES

CDA Miles is onze speciaal ontwikkelde autoverzekering waarbij u betaalt op basis van de afgelegde kilometers. Het is bewezen dat mensen die minder rijden minder ongelukken veroorzaken! Dat lijkt vanzelfsprekend en wij passen het daarom toe in ons product “CDA Miles”.

Hoe werkt het?

Uw premies voor al uw dekkingen worden berekend op basis van uw werkelijke aantal kilometers per jaar.

Om te beginnen wordt uw premie berekend op basis van uw geschatte aantal kilometers per jaar en de verzekeringsformule die het beste bij u past, van de basisformule tot de volledige omniumformule. Na een jaar vergelijken wij uw schatting met de werkelijk gereden kilometers en berekenen we het verschil.

Het grootste voordeel is dat u alleen betaalt wanneer u werkelijk rijdt. Voor 9 op de 10 Belgen is dit goedkoper dan een traditionele verzekering, soms zelfs 50%! En dat alles terwijl u nog steeds volop geniet van de gebruikelijke CDA-dienstverlening.

MEER INFORMATIE...

Heeft u interesse? Wil u meer informatie?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen of een afspraak te maken met een van onze adviseurs om samen uw verzekeringsbehoeften te onderzoeken en de best mogelijke premie te berekenen.

Algemene voorwaarden:

CAR